Re: Pecet nie startuje HELP!!!

Autor: Daniel Fenert (daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl)
Data: Fri 03 Apr 1998 - 08:08:38 MET DST

Sprawdź w instrukcji co znaczą te piski! Miałem kiedyś to samo (trochę
rzadziej) pomagało ruszenie kartą graf, kompa sprzedałem - ma go teraz
cthulhu_at_kki.net.pl - zapytaj go co zrobił że mu już nie piszczy :)

Dnia Thu, 02 Apr 1998 21:15:56 GMT, cyran_at_ucinvl.uci.agh.edu.pl (Michas)
napisał(a):

>Witam!
>Problem jest nastepujacy: pecet w konfiguracji P166MMX(puszczony na
>166), plyta Aristo TXPro, 8+8+16+16 EDO RAM, 2*HDD 2.5GB, CD, grafika
>Jazz Adrenaline3Dfx. Przy wlaczaniu glosniczek robi pip pip pip...
>kila razy i komp nie startuje (tzn. dyski zakreca, ledy swieca i nic
>- nie ma obrazu na monitorze - wyglada jakby nie dostawal sygnalu,
>system sie nie laduje)
>Zdarza sie to nie zawsze, lecz zwykle rano po wlaczeniu kompa - pomaga
>kilkakrotne wlaczenie i wylaczenie. Poczatkowo myslalem ze to grafika,
> [...]

Daniel Fenert < mailto:daniel_at_kanonicza.usk.pk.edu.pl >

--
A man with only the humblest of means will cling to life like a