Re: HDD Caviar i Quantum

Autor: Grzegorz Szysz`lo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 18:51:39 MET DST

steciako_at_priv.onet.pl (Marcin Steciak) wrote:
>Co sadzicie o dyskach tych firm. Ktory z nich warto kupic.
>Pytam, bo Quantum Fireball SE 4,3 GB jset tanszy o 80 zl od Cavara 5,1
>GB. Nie wiem w takim razi4e czy warto kupic caviara, a moze lepiej
>Quantuma. Obydwa sa UDMA.

caviary sa strasznie powolne. poza tym co bys nie kupil, kupuj
z 3letnia gwarancja. wielu sprzedawcow probuje sie wykpic, i daja
krotsze gwarancje. ale nie ma problemu ze znalezieniem sklepu, ktory
da pelna 3letnia, taka jak daje producent.

ps: osobiscie wolalbym quantuma. ale ten dysk jest mniej odporny na uderzenia
    w porownaniu z caviarem. za to jak nie tluczesz dyskami (nie nosisz),
    to quantumy sa zdecydowanie trwalsze. tak czy inaczej, sa szybsze.