Re: win95, cache, 64 mb RAM

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 19:53:06 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl wrote:

> Masz RAMdysk, który jest odpalany przez Szklarnię? Jaką masz pewność, że
> ramdrive.sys zaalokuje pamięć od _fizycznej_ 'góry' ???

Wlasnie nie wiem i pisalem, ze jak sie myle to niech ktos mnie
poprawi. Zreszta ktos pisal, ze winda alokuje od "gory".
A po drugie to nie mialem, nie mam i nie bede mial G'95 ani G'98.
Wiec prosba: czy moglby ktos to w jakis sposob sprawdzic.

> To ja wolę płytę obsługującą z cachem ponad 64 MB RAMy i nie marnować RAMy na
> RAMdysk... Cena płyt ASUS P55T2P4 spadła poniżej $100 (w detalu, netto).

A Ja wole system, ktory przy chodzi szybko juz z 32 MB przy 64 pomyka
jak rakieta i nie jest konieczne dla niego do pracy ponad 64 MB.

pOSdrowienia
        Jacek