Re: TX a 64 mb ram

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 03:02:20 MET DST

Krzysztof Pralat napisał(a) w wiadomości:
<3.0.3.32.19980330130418.00693e44_at_grendel.sylaba.poznan.pl>...

>Bzdury!
Będą za chwilę w cytacie.

Przeczytaj co napisałem powyżej, a z tym nieznacznie to znacznie
przesadziłeś.

Dokladanie pamieci ponad 64MB przy chipsecie TX praktycznie nie
>spowoduje spowolnienia calego systemu!
>Dostep do aplikacji, ktora zaladowala sie do obszaru niecache'owanego
>bedzie nieznacznie dluzszy niz do cacheowanego, a i tak znacznie krotszy
>niz dostep do pliku wymiany.
>
>Krzychu

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław