Re: TX a 64 mb ram

Autor: Krzysztof Pralat (qservice_at_sylaba.poznan.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 08:37:20 MET DST

>Będą za chwilę w cytacie.
>
>Przeczytaj co napisałem powyżej, a z tym nieznacznie to znacznie
>przesadziłeś.

Kolego! Proponuje zebys zakupil sobie plyte TXowa, obsadzil ja 64MB ramu i
odpalil jakis test aplikacji. Nastepnie dodal kolejne 64MB i ponowil ten
sam test. Jezeli wyniki beda znacznie roznily sie miedzy soba, to jestem u
Ciebie z dobra flaszka i przeprosinami. W przeciwnym przypadku zmien
czasopismo komputerowe i nie zasmiecaj listy durnymi mejlami.

Krzychu