Re: Dziwny wirus.

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 21:10:23 MET DST

Witam,
Sądzę że to sieczka na dysku, są to dane z jakiś plików które były kiedyś
skasowane, ostatnio widziałem coś takiego kilka lat temu pod dos'em, wygląda
to pewnie tak "°ř?Ĺß.ĹŤđ" i coś tam dalej Można spróbować usunąć to
poleceniem del. bez nortona.

Adam Szewczak
horses_at_friko.onet.pl

<01bd5d55$e1bcebe0$06140a0a_at_handel5.optimus.szczecin.pl>...