Re: Dziwny wirus.

Autor: Ireneusz Brejer (breusz_at_wsrp.wsrp.siedlce.pl)
Data: Thu 02 Apr 1998 - 08:40:56 MET DST

Cezary Kobyliński wrote:

> Witam.
>
> Ostatnio miałem taki dziwny objaw: nagle w pewnym moomencie pojawił mi się
> setki jakiś dziwnych plików, niewiadomo skąd. W każdym katalogu na dysku
> pojawiło sie średnio 15 niewiadomego pochoodzenia plików o róznych
> długościach...hmmmm...może to wirus....czy ktoś już spotkał się z czymś
> takim ?
>
> Pozdrawiam, Czarek.

identyczna sytuacje mialem ze dwa tygodnie temu tyle ze:
1. w kazdym katalogu bylo po 8 plikow (badz mniej - brak mb na hdd)
2. zapchaly one cala partycje (czyli jakies 200 mb wolnego miejsca)
3. pliki mialy rozszerzenie .dll .inf .vxd .com .exe no juz wiecie co moglo
zrobis te pliki ? ;)))
4. nazwy plikow byly literowe
5. data losowa (ale realna i nie ta)
6. zawartosc nie losowa tzn dane pobrane z roznych czesci dysku

fajne nie ??? osr2 r00lez ;((
usuwanie tych plikow to mordega chociaz znalazlem i na to sposob

irek