Re: Kiedy w AsterCity

Autor: Eterna (eterna_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 17:30:19 MET DST

>U mnie w bloku A.C. modernizowal swoja siec, dorwalem
>najinteligentniej wygladajacego pana robotnika
>i sie zapytalem kiedy to A.C. bedzie ten interek
>zakladac powszechnie. Pan sie popatrzyl, zasmial
>i zapytal: "A kiedy by pan chcial?"
>Ja na to, ze obiecywali pod koniec czerwca, wowczas
>pan sie zasmial jeszcze glosniej i powiedzial:
>"Nie wczesniej jak pod koniec roku drogi panie".
>
>Ponadto dostalem ostatnio rachunek i bylo
>tam info +- tresci :"A.C. uruchomil nowy projekt "INTERNET"
>____JUZ W TYM ROKU____ (czyli z pewnoscia nie w czerwcu)
> [...]

Ja dzwonilem do nich w pazdzierniku zeszlego roku. Powiedzieli mi, ze
internet bedzie na poczatku tego roku. Kiedy dzwonilem na poczatku roku,
powiedzieli mi, ze bedzie w lutym. Kiedy dzwonilem w lutym - pod koniec
marca, kiedy dzwonilem w marcu - maj, czerwiec. W koncu przestalem im
wierzyc.
Info j.w. tez dostalem. Nie spiesza sie zbytnio, moze dlatego, ze wsrod
ludzi korzystajacych z kablowki nie ma na to zbyt wielkiego zapotrzebowania.
Wiekszosc tych ludzi do tej pory mysli, ze internet, to niewiadomo co. Bo
jak internet, to konto, a jak konto, no to trzeba placic grube pieniadze i
inne podobne bzdury. Zeby tak Aster City pokazywala w telewizji (maja
przeciez swoj kanal) jakies programy przyblizajace istote internetu, mogliby
sie w ten sposob dobrze zareklamowac i wiecej zarobic. A tak, to ludziska
nawet nie wiedza prawie co to jest.

Eterna
eterna_at_box43.gnet.pl