Re: TEAC x24 lub x32

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 08:59:39 MET DST

[ciach]
>Moze to pomoze innym uzytkownikom TEACa: wreszcie mi zaczal czytac
>plytki CD-RW! Wywalilem DirectCD, ktory sie ladowal z chwila wlozenia
>plytki -RW do napedu. Nagrane pod nim plytki byly widoczne_tylko_w
>nagrywarce.

To prawidlowo, tak ma byc.

>Z kolei Easy-CD Pro nie chcialo ruszac plytki RW, gdy ja
>zobaczyl DirectCD, a ze uruchamial sie automagicznie to i pierwszy
>takie plytki widzial. Zatem musialem najpierw usunac niepotrzebnie
>zainstalowany DirectCD, sformatowac plytke i nagrac ja MultiSession w
>Easy-CD Pro i tak przygotowana plytke czytnik widzi bez problemu.
>
>BTW, do czego w takim razie sluzy program DirectCD, skoro tworzy
>on w widoczny sposob nie kompatybilny format?
>
>Pozdrawiam
>Adek

DirectCD sluzy do szybkiego "w locie" zgrywania Twoich "skarbow" na cd,
mozesz jednoczesnie pracowac albo zgrywac z aplikacji np Corela.
Po zapelnieniu plyty, programem DirectCD "zamykasz" plyte i od tego momentu
jest widziana w normalnych cdrom-ach. To samo mozesz robic na zwyklych CD-R.
I teraz tylko nowsze cd romy np. Twoj odczytaja taka plytke CD-RW.
krzys; kajan_at_polbox.com