Re: TEAC x24 lub x32

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 01 Apr 1998 - 10:32:59 MET DST

A_Zet wrote in message <352142e5.2974542_at_news.onet.pl>...

>Moze to pomoze innym uzytkownikom TEACa: wreszcie mi zaczal czytac
>plytki CD-RW! Wywalilem DirectCD, ktory sie ladowal z chwila wlozenia
>plytki -RW do napedu. Nagrane pod nim plytki byly widoczne_tylko_w
>nagrywarce. Z kolei Easy-CD Pro nie chcialo ruszac plytki RW, gdy ja
>zobaczyl DirectCD, a ze uruchamial sie automagicznie to i pierwszy
>takie plytki widzial. Zatem musialem najpierw usunac niepotrzebnie
>zainstalowany DirectCD, sformatowac plytke i nagrac ja MultiSession w
>Easy-CD Pro i tak przygotowana plytke czytnik widzi bez problemu.

> [...]

Na stronie adapteca http://www.adaptec.com/support/files/upgrades.html
pojawilo sie cos takiego:

File: UDFRINST.EXE (PC version)
Date: 03/25/98
Size: 249KB (255,986 bytes)
enables MultiRead CD-ROM/DVD-ROM drives to read DirectCD (UDF) formatted
CD-RW discs in Windows 95.

Moze to jest brakujace ogniwo :-)

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )