Re: TEAC x24 lub x32

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 16:29:37 MET DST

On 31 Mar 1998 12:06:40 GMT, zuraw_at_zr.ita.pwr.wroc.pl (JAnusz Z.)
wrote:

[...]

> [...]

[...]
>TEAC x24 zgodnie z danymi firmy plyt CD-RW nie czyta.
>Nie ma bynajmniej o tym slowa w danych, ktore podaje
>TEAC na swojej stronie (www.teac.com). W specyfikacji
>dla modelu x32 CD-RW natomiast sa wyszczegolnione.

To co piszesz mogło by oznaczać, że PT sprzedawcy maja falszywki jako
instrukcje obsługi. W manualu na str. 34 czytam:

Applicable disc: CD-ROM Mode-1, CD-DA, CD- ROM XA Mode-2 (Form-1,
Form-2), Photo-CD (Multisession), CD-I, Video CD, CD PLUS, CD-RW.

A ksiazeczka dotyczy modelu CD-524EAK, czyli jak najbardziej x24,
tyle, że to raczej nie jest "K" (jak przypuszczam "kit") tylko OEM,
bo nie miał ani tasmy, ani srubek ani przewodu audio. Sam egzemplarz
wyszedl z fabryki w lutym br.

I jesli to bylyby falszywki, to raczej klopot sprzedawcy a nie moj, bo
wowczas moge zadac egzemplarza wypelniajacego swe zadania. Nie wydaje
mi sie to prawdopodobne, zatem moze czytales rzeczy odnoszace sie nie
do tego modelu (moze jest wiecej modeli TEACow x24).

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA