Re: TEAC x24 lub x32

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 21:26:22 MET DST

On Tue, 31 Mar 1998 07:35:15 GMT, hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl
(Adam Hetmanski) wrote:

[...]
>Dokładnie! Czyta wszystko "jak leci" i w dodatku nie drży i nie
>"skacze" jak np. PIONEER x24.
>W tej chwili jest to chyba jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy
>CDROM na rynku (TEAC x32), a na SCSI to już w ogóle "fantastic".

Moze to pomoze innym uzytkownikom TEACa: wreszcie mi zaczal czytac
plytki CD-RW! Wywalilem DirectCD, ktory sie ladowal z chwila wlozenia
plytki -RW do napedu. Nagrane pod nim plytki byly widoczne_tylko_w
nagrywarce. Z kolei Easy-CD Pro nie chcialo ruszac plytki RW, gdy ja
zobaczyl DirectCD, a ze uruchamial sie automagicznie to i pierwszy
takie plytki widzial. Zatem musialem najpierw usunac niepotrzebnie
zainstalowany DirectCD, sformatowac plytke i nagrac ja MultiSession w
Easy-CD Pro i tak przygotowana plytke czytnik widzi bez problemu.

BTW, do czego w takim razie sluzy program DirectCD, skoro tworzy
on w widoczny sposob nie kompatybilny format?

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA