Re: napełnianie cartridge przy pomocy...

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 11:53:16 MET DST

>wcześniej napisałem. Pelikan, to raczej być nie może (za dużo ma wody),
>trzeba coś lepszego jakościowo (mniej wody), a to będzie kosztować więcej
>jak 20 zł. .
>
>btw: Ale i tak będe experymentować :-)
>Kg

Zapewniam Cie, ze mniej (niz 20), poniewaz tusz o ktorym pisalem
mozna kupic juz za 17 zl, tyle, ze kupujesz sam plastikowy pojemniczek
i przy przenoszeniu tuszu do cartridge'a mozna sie troche pobrudzic.
BTW: u mnie po 4-tym uzupelnieniu jakosc jest calkiem znosna, tylko
czasami dysze troche zasychaja.
Pozdrowka - Harry