Re: napełnianie cartridge przy pomocy...

Autor: Kornel Gawecki (kogaw_at_kki.net.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 08:39:30 MET DST

Dnia Mon, 30 Mar 1998 19:55:48 +0200, Harry napisal:
[cut]
>Nie napisaliscie do czego. Ja mam HP 600 i calkiem dobrze sprawuja sie
[cut]
>Co do Pelikana to slyszalem, ale nie probowalem i raczej nie polecam.

Myślę, że to jaka drukarka, to jest raczej obojętne (no, nie zupełnie).
Nie wiem, na jakiej zasadzie mażą drukarki Canon, ale HP maże na zasadzie
termicznego druku (podgżanie i wystrzelenie). W tym momencie obalam sam to co
wcześniej napisałem. Pelikan, to raczej być nie może (za dużo ma wody),
trzeba coś lepszego jakościowo (mniej wody), a to będzie kosztować więcej
jak 20 zł. .

btw: Ale i tak będe experymentować :-)
Kg