Re: TEAC x24 lub x32

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 31 Mar 1998 - 11:25:32 MET DST

On Tue, 31 Mar 1998 07:35:15 GMT, hetman_at_XXXzeus.polsl.gliwice.pl
(Adam Hetmanski) wrote:

>Dokładnie! Czyta wszystko "jak leci" i w dodatku nie drży i nie
>"skacze" jak np. PIONEER x24.
>W tej chwili jest to chyba jeden z najlepszych, jeśli nie najlepszy
>CDROM na rynku (TEAC x32), a na SCSI to już w ogóle "fantastic".

Taa... Tylko powiedzcie mi Panowie, co zrobic, zeby czytal moje CD-RW.
Zachecony pozytywnymi opiniami o TEACu i zniechecony moimi bojami z
Philipsem x6 (ale staroc :-) w sobote nabylem na gieldzie droga kupna
TEACx24 (CD-524EAK, ATAPI). Niestety, nie wypelnia swoich
konstytucyjnych obowiazkow zamieszczonych w instrukcji a w
szczegolnosci nie spelnia jedynego celu, dla ktorego wysuplalem
300PLN: nie widzi moich plytek CD-RW! O co tu chodzi? Jestem bardzo
zielonym uzytkownikiem nagrywarki (podobno Philips ale w instrukcji
stoi TraxWriter 2260 Plus) i pierwsze dwa krazki archiwizowane przeze
mnie niestety, sa widziane tylko na nagrywarce. Moze to trzeba jakos
zamknac tak jak wyczytalem, ze sie robi przy MultiSession z CD-R?

Dla chetnych udzielenia pomocy: krazki CD-RW nagrywam (a wlasciwie
dogrywam) przy pomocy programu DirectCD, ktory umieszczony w trayu
ozywa po wlozeniu w naped nagrywarki plytki -RW. I w nagrywarce
wszystko jest OK - nagrywa, czyta, kasuje, dodaje, w ogole zachowuje
sie jak "normalny" dysk magnetyczny, na ktorym wszelka plikologie
robie pod WindowsCommanderem.

Co zrobic, zeby ten czytnik (TEAC) zobaczyl rowniez plytke CD-RW? Bo
uwazam za marnotrawstwo uzywanie nagrywarki do czytania tych plytek w
dodatku, ze po to wyrzucalem kase na nowy czytnik.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA