AGP - problem

Autor: Adam Szewczak (horses_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 20:58:45 MET DST

Witam.
    Ostatnio montowałem kumplowi PC'ta i straciłem na to całą noc i odbiło
mi się to na tym że nie spałem prawie 40 godz. Ale nie to jest ważne.
    Otóż kupił on sobie płytę na VIA VP3 z AGP, 32 Mb DIMM i S3 ViRGE GX2
AGP 4 Mb RAM, CD LG 24x. No tu się zaczyna, fakt faktem że obie żeczy (płyta
i grafika) nie są firmowe, ale najpierw kisił się Win'95 po starcie, po
zaintalowaniu nowych sterowników od S3 ruszyło. Tylko nadal jest problem
konkretnie przy odtważaniu VideoCD, a wiem ze swojego doświadczenia że na
tym można dobże sprawdzić grafikę, procesor i cd. Otóż Video się sypie, na
jednej płycie się wiesza, na innej wyskakują czarne plamki, gubi "piksle".
Słyszałem że GX2 ma problemy z video, ale z tą kartą zetknąłem się pierwszy
raz, więc dużo nie mogę powiedzieć, wydaje mi się że może to być wina cd bo
u mnie na nagrywarce wideo się kisi więc wychodzi na to że cd jest do d...

Teraz zainstalowałem Win'98 i problem nie zniknął.

    Co Wy o tym sądzicie.
Dzięki za pomoc.

P.S.
Gdzie znaleźć sterowniki do GX2 AGP?