Re: Gdzie sie podzialy tamte klawiatury?

Autor: MTK (mtk_at_mof.mofnet.gov.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 14:14:49 MET DST

A gdzie jest ten cudowny sklep? Wszystkie teraz klawiatury
sa robione na folii, sa miekkie i paskudne. Kiedys byly na
normalnych mikroprzelacznikach lub halotronach, a teraz.
Taka z klikiem to mozna chyba tylko kupic na "szrotach".
Sam uzywam caly czas klawiatury sprzed 6 lat jeszcze od starej
AT-ki, ale juz niedlugo sie posypie. Skombinuj ten adres, please!!!
Pojawily sie jakies klawiatury Siemens'a, za 50pln, czy ktos
je juz przemacal?

Mariusz.