Re: pessimus

Autor: Poszukiwacz Prawdy (pessimus_at_kki.net.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 13:55:21 MET DST

>czyzby autor stron o najlepszej firmie komputerowej w kraju przestraszyl
>sie optimusa, czy tez moze optimusowi udalo sie przekupic tegoz autora,
>azeby kompromitujace strony skasowal? :)

NIGDY! Nie dam sie przekupic (przynajmniej nie za sume nizsza od 50000 PLN)

>tak czy inaczej - pessimus nie dziala... dlaczego?

Alez mnie przestraszyles! Juz myslalem, ze mi wykasowali! Ale na szczescie
dziala. Niestety serwer kki.net.pl nie jest orlem jesli chodzi o
niezawodnosc.

A propos serwerów! Czy którys z webmasterów nie zechcialby "ugoscic" strony
o pessimusie na swoim serwerze (który by dzialal, a nie tylko udawal, ze
dziala, jak kki).

Pozdrawiam wszystkich antyoptimusowców...

--
Poszukiwacz Prawdy
http://kki.net.pl/pessimus