Klopoty: AGP I Plyta LX

Autor: Artur Karazniewicz (akarazniewicz_at_pacific.torun.pl)
Data: Mon 30 Mar 1998 - 09:04:37 MET DST

Czesc!

Od jakiegos czasu ukazuja sie na liscie pytania dotyczace poprawnej
instalacji kart AGP z chipsetem LX. Ostatnio tez stalem sie posiadaczem
takiego zestawu i mam ten sam problem. Chcialbym sie dowiedziec czy wogole
komus udalo sie zainstalowac poprawnie karte AGP (zanim odpowiecie
sprawdzcie dokladnie zasoby w swoich kartach - to, ze Windows nie wyswietla
wykrzyknika nie znaczy ze nie ma konfliktu - znaczy ze karta dziala
poprawnie - co z kolei nie znaczy, ze dziala dobrze...). Ja jestem
posiadaczem Plyty Giga-bytea GB686 (LX) oraz karty Diamond Viper V330. Po
zainstalowaniu wszystkich fatureow Intela do plyty glownej, zdownloadowaniu
sterownikow z Internetu (te dolaczone na plytce Diamonda nawet nie chcialy
slyszec o pracy :-)) poszlo... Ale oczywiscie mam konflikt pamieci: 82443LX
Pentium(II) procesor to AGP controller. Narazie karta dziala ok. komputer
tez - ale nigdy nic nie wiadomo... Podobna sytuacje mam w pracu (tu pracuje
na Dell Gxa z plyta Della (PII z LX) i karta ATI Rage 3D Pro (AGP)). Podobny
problem po zainstalowaniu wszystkich rzeczy z orginalnych sterownikow -
konflikt karty miedzy mostkiem PCI- PCI... wszystko tez dziala poprawnie
ale, no wlasnie ale - w koncu nie place tyle za karte i sprzet zebym tylko
czekal na niebieski ekran. Mam prosbe jesli ktos zna rozwiazanie tego
problemu (w szczegolnosci GB686 - Diamond Viper V330) to niech wrzuci
rozwiazanie na liste. Jesli ktos sam zainstalowal taki zestaw (LX - karta
AGP) to niech tez da znac (zobaczymy jaki odsetek udalo sie zainstalowac
poprawnie - jesli to nie sprawi klopotu to podajcie opis:

KARTA PLYTA BIOS WERSJA STER.

moja komfiguracja to:

Diamond Viper v300, Giga-Byte686, Award 4.51PGM (sorry - ale sa nowe -
zdownloadowane 27.III.98 ze strony Diamonda)

Miejmy nadzieje, ze ewentualna dyskusja rozwiaze raz na zawsze ten problem.

piszcie na oba adresy:
fazee_at_mat.uni.torun.pl
akarazniewicz_at_pacific.torun.pl