Re: Tx pro - over the top Pilne!

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_KKI.NET.PL)
Data: Sun 29 Mar 1998 - 12:40:28 MET DST

Dnia Fri, 27 Mar 1998 14:48:58 +0100, "Krzychu" <krzyrem_at_kki.net.pl>
napisał:

>Jednak zdezydowalem sie na Soyo 5BT5. Jezeli cie interesuje, to dokladny
>opis tych plyt, upgready do BIOS itp. sa na stronie
>http://www.protac.com
>symbol Over the Top to MB 570(0)
>Dzieki
>Krzysztof
A ja kupilem Chaintecha 5TDM2 i nie żałuję. Jestem wręcz bardzo
zadowolony. Płyta jest do 333MHz, ma wszystkie "bajerki"
(...opcjonalnie układy LM75/FAN78 do pomiaru temperatury CPU), i jest
tak fajowo bezzworkowa, że wykrywa nie tylko typ procesora, ale i jego
szybkość (a przynajmniej tak mi się wydaje, no bo dlaczego ustawia mi
MMX-a nie na 166, a zwykłego P54C kolegi też nie na 75?). No i teraz
bawię się w sprawdzanie, kto ma szlifowane procki - porównując napisy
na nich z tym, co mówi moja płyta. No więc mój 'ip233mmx' jest 200.
Ale to nic :) Kolegi ip133, który już dalej ani trochę nie daje się
podkręcić (a odprowadzanie ciepła mam raczej niezłe :) ), zgłasza się
jako... 90, hehe... pozdrowienia!

A, jeszcze jedno: cena Chaintecha nie jest taka straszna, ja 2
tygodnie temu zapłaciłem 315+VAT.

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/