Re: problem z nagrywaniem CD

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 22:07:16 MET

28 Mar 1998 00:26:15 GMT, "Jakub harasymowicz" <aprim_at_supermedia.pl>
piszesz:

>Witam!
>
>Mam dziwny problem. Spotkalem sie z tym dwa razy jak do tej pory.
>Dane na plycie CD zajmuja okolo 580 MB. Przy probie kopiowania plyty
>wszystko przebiega pomyslnie, az do momentu rozpoczecia testowania
>predkosci zapisu. W tym momencie moj Easy CD Pro 95 v 2.11 wywala
>komunikat:
>"Toolkit or virtual CD error (Code 103-00-00-00)"
>Plytka nie jest uszkodzona, nadaje sie do nagrywania.
>Ale najciekawszy jest efekt kopiowania zawartosci oryginalnej plyty na HDD.
> [...]

Czy na tej plytce nie ma przypadkiem informacji, ze nie nalezy jej
kopiowac? :-)

Prawdopodobnie zawartosc plyty jest celowo tak znieksztalcona, aby
przy kopiowaniu zajac wiecej miejsca, np. poprzez wielokrotne uzycie
pojedynczego sektora w kilku zbiorach.

Wydaje mi sie, ze EZ CD Pro pozwala zapisac cala sesje z CD na HD jako
jedna sciezke, a nastepnie uzyc tego jako obrazu CD i przegrac na CDR.
W takim wypadku nie program nie powinien miec klopotow z wewnetrzna
struktura plikow.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)