Re: Wykrywacz kart sieciowych ?

Autor: Krzysztof Grad (kmg_at_KKI.NET.PL)
Data: Sat 28 Mar 1998 - 14:05:25 MET

Popatrz na płytkę czy nie ma tam jakiś napisów. Na moich było tylko
ETHER-16C, a i tak udało mi się ją rozpoznać (nie ukrywam że grupowicze mi
bardzo pomogli), skontaktować z producentem i dostać od niego cały soft.

--
Krzysztof Grad           http://www.kki.net.pl/kmg
kmg_at_kki.net.pl    UiN:4720636     Częstochowa