Wykrywacz kart sieciowych ?

Autor: Pawel Krawczyk (pawelk_at_virtual.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 09:58:19 MET

Witam

Czy jest jakis program ktory mi powiem jaka mam karte sieciowa ? Znaczy
dostalem od znajomego dwie karty , tylko ze bez softwaru i bez niczego , na
jednej byly dane jaka to karta i bez problemu sciagnelem sterowniki ,
jednakze druga to czarna magia , nic na niej nie ma oprocz nazw komponentow
i ich firm..
Ponoc istneikje jakis program ktory podaje nazwe itp. kraty sieciowej >?
czy istneije cos takiego ?