Re: riva 128 agp i Asus P2L97

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 14:07:22 MET

Krzysztof Janicki napisal (-a) :

> tylko ze nadal masz niewlasciwie zainstalowana karte AGP i wykorzystujesz
> jej mozliwosci w niewielkim stopniu. moze lepiej qp karte PCI na jakims
> S3Trio skoro Ci to nie robi roznicy ;)
>
> No tak, ale ja mam podobny problem, tylko inna karta Matrox Millenium II AGP
> 8Mb.
> Zainstalowalem win, patch do LX, drivery Matroxa. Wszystkie wykrzykniki,
> znaki zapytania itd zniknely. Dziala wszystko poprawnie. Przy zakladce karty
> graficznej sa jednak konflikty pamieci z chipsetem LX, chyba takie same jak
> [...]

A jakie macie Windowys 95? OSR2.0 czy 2.1? Te drugie na plytce CD maja
napisane, ze supportuja USB ale jest male "ale". Przy i po zainstalowaniu
obie wersje niczym sie od siebie nie roznia (tzn OSR 2.1 po instalacji jest
tak naprawde 2.0) wiec faktycznie nie ma wsparcia dla AGP i USB.
Aby miec OSR 2.1 trzeba z plytki Win95 (tej z napisem, ze ma wsparcie dla
USB) zainstalowac patch, ktory jest w katalogu \OTHER\USB\ i dopiero po jego
zainstalowaniu mozna powiedziec, ze sie ma OSR 2.1 z obsluga AGP i USB.
Po tej operacji wypadaloby przeinstalowac drivery od karty graficznej a
napewno trzeba to zrobic jesli masz karte ASUSa.

Piotrek