Re: riva 128 agp i Asus P2L97

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_polbox.com)
Data: Fri 27 Mar 1998 - 10:16:28 MET

Andrzej Karpinski wrote in message ...
>poradzilem sobie w inny sposob, zamiast karty STB wlozylem karte ASUSA
>rowniez AGP i na Rivie, choc konflikty adresow zostaly to DVD i mpgzaczelo
>pracowac prawidlowo.

tylko ze nadal masz niewlasciwie zainstalowana karte AGP i wykorzystujesz
jej mozliwosci w niewielkim stopniu. moze lepiej qp karte PCI na jakims
S3Trio skoro Ci to nie robi roznicy ;)

karpio

No tak, ale ja mam podobny problem, tylko inna karta Matrox Millenium II AGP
8Mb.
Zainstalowalem win, patch do LX, drivery Matroxa. Wszystkie wykrzykniki,
znaki zapytania itd zniknely. Dziala wszystko poprawnie. Przy zakladce karty
graficznej sa jednak konflikty pamieci z chipsetem LX, chyba takie same jak
mial kolega co zaczal ten temat. Niepokoi mnie tylko predkosc. Jest
praktycznie taka sama jak Matrox I 4Mb na P200MMX. To chyba nieprawidlowo.
Pisales Karpio poprzednio o jakims specjalnym driverze do AGP .... .vxd .
Na mojej plycie do asusa niczego takiego nie bylo.
krzys; kajan_at_polbox.com