Re: CHIPSET VIA APOLLO -100 MHz

Autor: SqT (sqt_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 00:21:10 MET

Coz kontunuujac dyskusje na temat 100Mzh mozna powiedziec
ze Socet 7 umiera ale czy umze to sie okaze. Faktem jest ze w nastepnym roku
kiedy to podobno AMD wypusci K7 na slocie od Alfy wszystko sie zmieni
ciekawe co powie intel ale jedno jest pewne bawiac sie na P2 stwierdzam ze
to wydatek nie warty nawet jak se stanieje.
Jezeli ktos powaznie w czyms tam pracuje i potrzebuje jakiegos dziwnego
proca np P2 300Mzh i ma kase to niech se kupi ale to istna bzdura bo obecnie
P233 i ta nowa plyta na 100Mzh np tania fakna Fic VA-503
nie trzeba Atx ma AGP i chodzi to na 100Mzh bo widzilem
233 to 3.5 x 66 wiec jak sie to pocignie 3.5 x 100 to wiadomo jedyny problem
to sdramy dobre np Ti lub Toshiby. trudne do zdobycie (nie wszedzie). nie ma
jej chyba w polsce jeszcze ale niebawem bedzie
moz e w Warszawie juz jest.
nawet 200 Mzh czyli 2 razy 100mzh i tak tak jest dopal nie we wszyskim moze
ale wiekszosc aplikacji to wykorzysta.
a jak ktos gra to niech se kupi 3dfa i po klockach
a to fajna stona o plytkach motherborowych.
http://www.anandtech.com/mainboard.html

A K6 ta fakt to dziwny proc jede chodza a inne nie ja mialem dwa k6 200 i
jeden mi chodzil na 75Mzh na 83 to wiecha a drugi nie (Fic 2007) dziwne.
moze trzeba miec sdramy do k6 bo intele chodza.
Moze ktos to sprawdzil lub ma takie kombo...

Pozdrowiena.

sqt_at_friko.onet.pl