Re: Zoom ktory nie chce bzykac

Autor: sp5sjt_at_friko.onet.pl
Data: Thu 26 Mar 1998 - 20:17:44 MET

On 1998-03-26 karol_at_bbs.chip.pl said:
(...)
 ka>sp5sjt_at_friko.onet.pl wrote:
 ka>> On 1998-03-25 darles_at_friko.onet.pl(DAREK) said:
 ka>> (...)
 ka>> Czesc !
 ka>> A sprobuj:
 ka>> AT&C1&D2W1X4S11=50M2
 ka>> Z Twojego listu wynika, ze masz wylaczomy podsluch a standardowe
 ka>>komendy dla glosnika sa:
 ka>> M0 - glosnik zawsze wylaczony
 ka>> M1 - glosnik wlaczony przy wybieraniu, oraz po wybraniu i w
 ka>>trakcie negocjacji
 ka>> M2 - glosnik zawsze wlaczony
 ka>> M3 - glosnik wlaczony tylko po wybraniu i w trakcie negocjacji.
 ka>Dla uzupelnienia:
 ka>komenda "L"
 ka>L0 - glosnik wylaczony
 ka>L1 - niski poziom glosn.
 ka>L2 - srednia glosnosc
 ka>L3 - baaaaardzo glosno
 ka>--
 ka>Bogdan Drozd, Czluchow
Ano, sluszne uzupelnienie. Ja to jednak celowo pominalem. U mnie regulacja
glosnosci (nad czym ubolewam...) przebiega bowiem tak:
L0 - Dosc glosno
L1 - glosno
L2 - bardzo glosno
L3 - straszliwie glosno.
Oczywiscie, skala tu jest przejaskrawiona, jednak faktem jest, ze regulacja
jest niezadowalajaca. Czasem, jak dzwonie wieczorem, to bardzo przydala by
mi sie mozliwosc, zebym mogl ustawic "cicho", gdyz odglosy modemu slychac w
calym mieszkaniu bardzo wyraznie, nawet przy L0...
Staram sie glosnik modemu zakrywac, albo odwracac, by walil gdzies w bok.
Ciekaw jestem, czy uda sie Tobie, Darles, rozwiazac klopoty z modemem.
Napisz na grupe, czy wyszlo...
S’awek SP5SJT.

Net-Tamer V 1.10.1 - Test Drive