Jeszcze raz pytam o sieć...

Autor: Remek (zegar_at_friko2.onet.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 19:35:02 MET

Pare dni temu pytalem o to jaki mam zastosowac przewod dla sieci lokalnej
Ethernet
o długości 60 metrów aby nie wystąpiły zakłócenia. Czytałem o tzw.
ekranowanej skretce FTP.Czy ktoś ją uzywa? Czy ktos ma podobną sieć (np.
taką ciągniętą przez balkony w budynku)???Jezeli tak, to bardzo prosze o
nawiązanie ze mna kontaktu .A jezeli nie to bardzo prosze o napisanie swoich
spostrzezen na temat swojej sieci(jaką uzyskuje predkosć i jakie ma
sieciowki oraz co wazne jakiego uzywa kabelka).Nie mowie tutaj o jakiejs
zawansowanej sieci z Hub'ami czy wzmacniaczami sygnału ale prostej .....trzy
komputerki szeregowo i HEJA.
Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.
Remik z Legnicy