Re: Zlece przepisanie pracy dyplomowej

Autor: J3R$3Y (jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 18:59:37 MET

Pięknego dnia Wed, 25 Mar 1998 18:15:57 +0100, Robert Jaskula
<maniak_at_dendrit.irio.pz.zgora.pl> był łaskaw napisać co następuje:

>Dzwonie pod pierwszy i pytam o cene.
>I co slysze???
>1.5 zl za strone (to nie jest zart).
>Dzwonie pod drugi - 1.75 zl (z tabelami 2 zl).
>I co wy na to???

Mam kolesia, który weźmie 1,50 z wydrukiem i jeszcze będzie zadowolony.
Pojęcie "nie opłaca mi się" jest kulturowo obce :)
Tyle że nawali literówek, których Łotr nie podkreśla, a wydrukuje u mamy w
pracy. Poza tym nie ma pojęcia o formatowaniu tekstu, a marginesy sięgaja
3,5 cm.

Z kolei jak ja mówiłem "2,50 za stronę (1800 znaków) z wydrukiem" to
zdarzało się "a na mieście biorą 1,50" i co ciekawe, ci co tak mówili
zwykle trafiali do mnie. Ale większość niestety gdzie indziej...

Ech, jakich to rzeczy ludzie nie wymyślą, jak im się helpa po polsku nie
chce przeczytać...

   Pozdrawiam,

--
                                                            - Cadeau.