Re: Mostek PCI

Autor: zklos_at_ihlpq.ih.lucent.com
Data: Thu 26 Mar 1998 - 09:49:00 MET

Moja praktyka w tej sprawie mowi nastepujaco:
1. Trzeba zainstalowac update plikow inf dla Tritona TX.
Usuwa to nieznane urzadzenie mostek PCI ale nie rozwiazuje USB.
Aby rozwiazac problem z USB nalezy miec W95 OSR2.1 lub W95 OSR2 na ktorym
malezy zainstalowac update USB.
Uwaga ! Jezeli chcemy instalowac update USB, to nalezy robic to PRZED uaktualnianiem
plikow inf. W przeciwnym razie nie wszystkie pliki inf zostana uaktualnione.
2. Nie nalezy instalowac sterownikow bus-master Intel'a.
Maja one fure ograniczen (czytac readme !!!) i jesli nie dzialaja to nie daja
sie odinstalowac (tez reinstalowalem windows z tego powodu).
Lepiej miec OSR2 (obsluguje bus-mastering) lub sciagnac sterowniki ze strony
Tyan'a.
W ich pliku readme pisze , ze chodza tylko na plytach Tyan, ale sprawdzilem, ze
to nieprawda...

Jesli ktos ma dodatkowe pytania w tej sprawie, to jestem chetny odpowiadac.

Zbyszek Klos