Re: BIOS LOGO

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Thu 26 Mar 1998 - 00:11:38 MET

L.S.W wrote:
> na

Ok. Mam program do zmiany tego loga, gotowe loga, zapisaną zawartość
kości BIOS'u. Wydawało mi się że robię to poprawnie. Jednym z tych
programów "wkomponowuję" nowe logo do zrzutu BIOS'u (widzę na
podglądzie, że zostało tam wstawione) a następnie już przerobiony zrzut
wrzucam firmowym programem od płyty do kości (10%, 20%, 30%....100%
gotowe!). Robię reset. I.... oczywiście nic się nie zmieniło; wita mnie
oryginalne logo EPA.
Co ciekawe, udało mi się zrobić poprawnie update (tym samym programem od
płyty) do nowej wersji BIOS'u!

Płyta to QDI Frontier. Może wiecie jak to zrobić? Mam takie fajne logo z
jakimś zielonym liściem i napisem THC inside :))))))))

Dominik Jakub Dobruchowski