Re: Monitor

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 23:56:28 MET

Romuald S. wrote:

> Obraz na monitorze jest za waski. Czy istnieje mozliwosc jego poszerzenia.

Miałem taki przypadek w moim, także pięcioletnim monitorze. Dałem go do
fachowca z RTV, naprawił i powiedział, że wkrótce to się powtórzy ... i
oczywiście powtórzyło się po około dwóch tygodniach. Człowiek ten
powiedział, że to jest już "zmęczenie materiału", że się coś już wypala,
a także, że mam się spodziewać kłopotów z kolorami. <prawo murphy'ego>.
Co także nastąpiło.
Wybacz pesymistyczną prognozę, ale obserwując różne -letnie monitory,
należy się z tym liczyć :( Jednakże mam nadzieję, że u ciebie padł tylko
jakiś tranzystor/dioda/scalak/bezpiecznik (prawidłowe zakreślić) i po
naprawie będzie biegał jak nowy :)

Dominik Jakub Dobruchowski