Re: Instalacja Norton Utilities v3.0 - a stabilnosc Windozy

Autor: Pawel Tadejko (ptad_at_box.zetobi.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 08:48:53 MET

Hi !!!

>A tu sie nie zgodze.Windows chodzi znacznie szybciej.Jakich programów
>uzywasz,ze Ci cos zwalnia?

Doinstalowanie czegokolwiek w windows 95 spowalnia prace

1. powieksza sie baza registry (dluzsze ladowanie, analiza)

2. siedza w systemie jakies badziewne programiki w stylu System Doctor,
ktory mi mowi, ze mam malo wolnego miejsca na dysku (tak jakbym sam nie
wiedzial)

3. obejrzyj sobie Pamiec (fizyczna, swap, zaladowane programy i biblioteki)
to sam odinstalujesz

pTad