Re: modem Zoltrix czy warto ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 01:30:46 MET

On 23 Mar 1998 23:59:17 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) wrote:

>modem , jaki chodzila w miare znosnie to Zoltrix 2400 Enchanced ale ta
>zabojcza szykosc....
>
>I tym pesymistycznym akcentem konczac..

Rozumiem, ze masz analogowke ? Bo inaczej nie rozumiem ;)
A przeciez mozesz isc do tpsra z podaniem o zmiane na centrale cyfrowa
- u mnie /o dziwo !!!/ ta sprawe tpsra zalatwila mi w troszke ponad
tydzien (sic!).

Od tej chwili /polowa '96r/ naprawde nie wiem co to sa zerwane
polaczenia, a moj modem _zawsze_ laczy sie na maksymalna szybkosc,
tzn. gdy mialem Zooma 28k8 to bylo zawsze 28k8, a teraz przy Zoomie
33k6 jest zawsze 33k6. Wierzcie mi - nigdy nie mialem nizej ! Dodam
jeszcze, ze budynek w ktorym mieszkam /jeszcze do konca tego tygodnia
:) / to badziew z '29 r ! A sadzac po jakosci wiszacych w nieladzie
kabli telefonicznych dochodze do przekonania, ze przed wojna to oni
naprawde dobre _wszystko_ robili ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl