Re: modem Zoltrix czy warto ?

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 25 Mar 1998 - 12:37:19 MET

> Rozumiem, ze masz analogowke ? Bo inaczej nie rozumiem ;)
> A przeciez mozesz isc do tpsra z podaniem o zmiane na centrale cyfrowa
> - u mnie /o dziwo !!!/ ta sprawe tpsra zalatwila mi w troszke ponad
> tydzien (sic!).
Nie ma szans na jakakolowiek zamiane centrali lub zmiane lini. na razie
z uporem maniaka zawyzaja mi rachunki i twierdza ze linia jest
sprawna/wlasnie wykryli uszkodzenie/

> Od tej chwili /polowa '96r/ naprawde nie wiem co to sa zerwane
> polaczenia, a moj modem _zawsze_ laczy sie na maksymalna szybkosc,
> tzn. gdy mialem Zooma 28k8 to bylo zawsze 28k8, a teraz przy Zoomie
> 33k6 jest zawsze 33k6. Wierzcie mi - nigdy nie mialem nizej ! Dodam
> jeszcze, ze budynek w ktorym mieszkam /jeszcze do konca tego tygodnia
> :) / to badziew z '29 r !
A ja 1936:)))))

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?