Re: Czy ktoś zna sie na sieci

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 24 Mar 1998 - 18:14:17 MET

On 1998-03-24 abe_at_ikp.pl(PrzemyslawPopielarski) said:
>Mam podona siec w domu - 80 metrow zakopane pod ziemia w niezwykle
>nowoczosnej technologii Arcnet :) I teoretycznie Arcnety ciagna
>zdaje sie 2.5 Mb/s, a ja sie ciesze jak mi pojdzie 100 kB/s!

Zrobilem troche sieci Arcnet i transfer 100kB/s
jest normalnym transferem przy 8-mio bitowych
kartach w komputerach z procesorem 286/16MHz
podlaczonych do serwera.

>A jeszcze bardziej sie ciesze, jak mi przyjda dane najwyzej w 0.2-0.
>3% 'trafione' :) /mam cholerne przeklamania/.

A tego juz nie powinno byc jesli wszystko jest
poprawnie wykonane. Sprawdz kabel, zlacza, karty
i terminatory bo 80mb kabla to jest nic dla
Arcnet'a ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive