Re: Czy ktoś zna sie na sieci

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_ikp.pl)
Data: Tue 24 Mar 1998 - 00:53:43 MET

-----Original Message-----
From: Jarek Andrzejewski <jareka_at_dawid.com.pl>
>zależnie od kart i niezależnie od długości 10 albo 100Mb/s

Jemu chodzilo zdaje sie o _faktyczna_ szybkosc transmisji.
A ta jest IMO zalezna od m.in. dlugosci, bo jak mu wyjdzie 10% packets lost,
to mu troche transmisja zejdzie.
Mam podona siec w domu - 80 metrow zakopane pod ziemia w niezwykle
nowoczosnej technologii Arcnet :) I teoretycznie Arcnety ciagna zdaje sie
2.5 Mb/s, a ja sie ciesze jak mi pojdzie 100 kB/s!
A jeszcze bardziej sie ciesze, jak mi przyjda dane najwyzej w 0.2-0.3%
'trafione' :) /mam cholerne przeklamania/.

./ premax
./ abe_at_ikp.pl, premax_at_abe.com.pl
./ uin 9022511
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.