Re: ST31720A a TX

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 22:32:22 MET

>Z ciekawosci pytam jakie to kart odmówi y pos usze stwa (czy problem
>dotyczy tylko isa, czy pci te ). Czy nowsz TX radz sobie z tym, czy
>te trzeba stosowa poprawione typy dysków.

Polowa Dyskow Seagate ST3xxx, nota bene zrezygnowalismy z ich sprzedazy
calkiem (sa awaryjne, wolne i nie dzialaja z TXami, jedyny atut to cena,
ale sami wybaczcie ;> ), karty dzwiekowe? A 20% najtanszych wyrobow na
roznych AS1000 czy innych AD1815. Sieciowka? Moja stara, serwisowa NE2000
Realtek, ktorej uzywalem od 4rech lat ze wszystkim (wicie, rozumicie...
dysk sie wali itd, a ja wkladam w puter sieciowe z bootromem i ciagne z
sieci co mi potrzeba - bardzo wygodne rozwiazanie - polecam).

karpio