Re: Nadtaktowanie P133

Autor: Grzegorz S. (grzegorz_at_webmedia.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 21:02:35 MET

Adam napisał(a) w wiadomości: <6f6bm7$dgv$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Witam Wszystkich i proszę o radę. Mam P133 Intela na płycie Soyo 5TF5(HX).
Chcę go
>podkręcić na 166. Dokładnie z instrukcją płyty przestawiłem zworki na 66 x
2,5. Wszystko
>chodzi OK, może i szybciej, ale procesor nie jest identyfikowany jako 166.
Podczas startu

O kurcze ja na moim Shutle na VX próbowałem już różnych kombinacji, ale
jeszcze nigdy komputer nie wystartowal po zmianie mnożnika lub
czestotliwości na wyższą, co ciekawe po zmianie na niższe częstotliwości
(mnożniki także) zawsze spokojnie startuje i jest wszedzie wykrywany jako
np. P100.

--
Grzegorz Sterniczuk grzegorz_at_webmedia.pl