Nadtaktowanie P133

Autor: Adam (adfun_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 20:02:37 MET

Witam Wszystkich i proszę o radę. Mam P133 Intela na płycie Soyo 5TF5(HX). Chcę go
podkręcić na 166. Dokładnie z instrukcją płyty przestawiłem zworki na 66 x 2,5. Wszystko
chodzi OK, może i szybciej, ale procesor nie jest identyfikowany jako 166. Podczas startu
systemu oraz Norton Util. 2PL cały czas pokazują P133. Nie wiem czy jest to prawidłowe czy
nie.Jestem pewien ustawienia zworek, ale może jeszcze coś trzeba przestawić?. Proszę o
radę i z góry dziękuję - Adam.