Re: ST31720A a TX

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 21:49:17 MET

W dniu 22 Mar 1998 15:33:58 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl
(Andrzej Karpinski) napisał:

>dzwiekowych czy sieciowek, ktore choc w pelni sprawne, po wlozeniu do TXa
>mowia "odczep sie ode mnie"). Objawy sa rozne - najczesciej urzadzenie

Z ciekawosci pytam jakie to kart odmówiły posłuszeństwa (czy problem
dotyczy tylko isa, czy pci też). Czy nowsz TX radzą sobie z tym, czy
też trzeba stosować poprawione typy dysków.
A może ktoś się wypowie co do tych seagatów (model z przed roku
ST32500A 2,5GB)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XX Pisz do mnie na: X
XX mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477X
XX !!!czyli usun xxx przed adresem!!! X
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX