Re: ST31720A a TX

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 15:30:57 MET

>Slyszalem ostatnio ze HDD Seageata ST31720A (1,7GB) nie wspolpracuje
>dobrze z plyta z chipsetem TX Intela. Czy ktos moze mnie oswiecic na
>czym ta niekompatybilnosc polega?

Na zmianie napiecia IO z 5V na 3.3V, co powoduje ze czesc urzadzen z TXem
glupieje (nie tylko dyski Seagate - spotkalem juz dosc sporo kart
dzwiekowych czy sieciowek, ktore choc w pelni sprawne, po wlozeniu do TXa
mowia "odczep sie ode mnie"). Objawy sa rozne - najczesciej urzadzenie
wcale nie dziala, czasem komputer startuje co ktorys raz, a najgorzej gdy
pojawiaja sie losowe problemy/przeklamania w trakcie pracy. Najnowszy,
najwspanielny, nowoczesny chipset... Niech go szlag!

karpio