Re: Płyty główne Chaintech

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 18:54:46 MET

Dnia 17 Mar 1998 20:45:47 +0100, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) napisał:

[...]
>Jest na 5TDM. Na 5TDM2 powinien byc (wedlug producenta) , ale nie ma.

Niedokładnie. W instrukcji mam jak wół napisane, że APTC (ta ich
technologia kontroli temperatury - dla niezorientowanych) jest
"optional". Ale to nie zmienia faktu, że...

...no właśnie! Nie ma! Pozostaje mi tylko kupić wiatraczek pt.
"FAN78". W ogóle się na tym nie znam, widziałem na giełdzie jeden taki
z napisem 'EISCA V1.0 Compliant' za 60(!) zł, ale nikt nie potrafił mi
powiedzieć, czy on będzie pasował do 5TDM2. No więc jak to jest -
potrzebny specjalnie dedykowany do Chaintecha, czy może być dowolny
kompatybilny ze standardem EISCA?

Pozdrawiam,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/