Re: komp. nie butuje z a: ...

Autor: Paweł Wiśniewski (pawel6_at_polbox.com)
Data: Mon 23 Mar 1998 - 13:03:20 MET

Miałem kiedyś wirusa w "boot-sectorze" i Mks-vir wcale go nie wykrywał.
Dopiero po uruchomieniu programu antywirusowego Guard został wykryty wirus.
Podobnie jak u ciebie, komputer nie startował mi z dyskietki.
Musiałem sformatować dysk twardy i wszystkie dyskietki, które wkładałem do stacji przez okres, kiedy wirus był na dysku twardym, a
następnie programem Boot ponownie skonfigurowałem "boot-rekord" dysku twardego i wszystko wróciło do normy (jeżeli masz wirusa tego
rodzaju, to w win95 w miejscu wydajność nie powinno pisać: "System jest skonfigurowany optymalnie).
Druga przyczyna dla której komputer nie startuje z dyskietki to niedociśnięta taśma FDD.