Re: Windows98

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 23:02:39 MET

>to wyjasnij mi po kiego grzyba powstala grupa g95 ?

Dla Windows 95 (tak 95 to nie 98, tak jak Polonez 1.4 to nie 1.6, albo
CD-ROM 8x to nie 32x, ale dla niektórych to jest to samo...)

>mam emulator zx spectrum pod windowsy. na sile zawsze mozna znalezc
>wspolna "plaszczyzne". przekonalem ?

Nie przekonales. :(((
To ze np. jezdze Polonezem i pije soki Hortexu, to wcale nie oznacza, ze sa
to sprawy podobne...

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<strona GSM: www.kki.net.pll/witw>