Re: Samsung 500b vs Panasonic 4G

Autor: Bartłomiej Kosik (bartbk-xxx-rated_at_xxx-rated-box43.gnet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 14:24:51 MET

Wit Witerski napisał(a) w wiadomości: <6evg48$6p7$5_at_rekin.onet.pl>...
>Witam!
>Wogóle to jestem niezadowolony.
>I to wszystko przez Was.
>Chciałem mieć czternastkę i wiedziałem jaką.
>Przekonaliście mnie do piętnastki i nic już nie wiem.
>Fajnych monitorków jest 10-15, tańszych 5-10 i co ja mam wybrać?
>Po długich przemyśleniach doszedłem do wniosku, że _chyba_ najbardziej będą
>pasowały mi dwa modele: Samsung 500b i Panasonic 4G (oba kosztują
>praktycznie tyle samo 1100-1200zł).
>No i tu powstaje moje pytanie: co wybrać?
>A jak już wybiorę, to gdzie kupić? Chodzi mi o sklep w Warszawie, gdzie
> [...]

Na pamięć o misu Uszatku PLEASE! NIE! Nie zaczynaj kolejnego threadu o
monitorach 15 calowych! Zbankrutuje przez nie, bo modeli jest tyle i każdy
chwali swój średnio po 5 razy na grupie. Mówisz Panasonic lub Samsung, a i
tak znajdą się inni skłonni zmusić Cię do zakupu "czegoś na Trinitronie"
IMHO mi się nie podoba i przeszkadza mi ten pasek, jeżeli już można wtrącić
swoje 3 grosze.
Jeśli mówimy o wyborze z tych dwóch to bardziej mi się podoba Panasonic
(żeby nie było niedomówień - mam w domu starutką ADI 14" sprawdziłem
"prawie" wszystkie monitory 15" w tym Samsungi i jeżeli się na niego
zdecydujesz to obejrzyj go dokładnie z silną lupą pod ręką bo są bardzo
"zróżnicowne", ale sam chcę mieć ViewSonica 15" lub 17" a w przyszłości 21"
i basta bo IMHO dają najładniejszy obraz) Ja jesem może trochę uprzedzony do
Samsunga odkąd jak jeden mąż 7 SyncMasterów3 (to co prawda 14") zaczęło
wyświetlać obraz w kształcie przypakowanego faceta lub jak kto woli mocno
ściśniętej w talii kobiety i nijak się nie da tego wyregulować. A obraz z
500b mnie nie wzrusza (jak mawiała jedna z postaci Ferdydurke).

USZATEK RULEZ

Bart (B.K.)
Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu
To reply remove xxx-rated from my adress
Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław