Samsung 500b vs Panasonic 4G

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 21 Mar 1998 - 06:11:47 MET

Witam!
Wogóle to jestem niezadowolony.
I to wszystko przez Was.
Chciałem mieć czternastkę i wiedziałem jaką.
Przekonaliście mnie do piętnastki i nic już nie wiem.
Fajnych monitorków jest 10-15, tańszych 5-10 i co ja mam wybrać?
Po długich przemyśleniach doszedłem do wniosku, że _chyba_ najbardziej będą
pasowały mi dwa modele: Samsung 500b i Panasonic 4G (oba kosztują
praktycznie tyle samo 1100-1200zł).
No i tu powstaje moje pytanie: co wybrać?
A jak już wybiorę, to gdzie kupić? Chodzi mi o sklep w Warszawie, gdzie będę
mógł sobie kupowany monitor dokładnie obejrzeć i ew. poprosić o inny model -
polecacie jakiś punkt sprzedaży?

Pozdrawiam,
Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
<GSM page: www.kki.net.pll/witw>