Re: Karta 3c59X

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sun 22 Mar 1998 - 16:28:33 MET

On 1998-03-21 lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl said:
>: wysokosci karty. Ten scalak przegrzewa sie
>: w taki sposob, ze plytka (laminat) wokol
>: nozek i pod scalakiem wyraznie zmienil kolor

>Hm - jedna podgrzana karta i od razu "wada konstrukcyjna" ?
>Ten uklad to pewnie 8392 [dip 16], wszyscy go stosuja [no, prawie
>wszyscy, 3C503 mialy co innego] i jesli sie grzeje to chyba na
>skutek uszkodzenia ktore przyszlo z kabelka :-)

Kabelki sa OK. Sam je ukladalem i sprawdzalem
Mam 2 takie karty w serwerze i obie wykazuja
te same objawy. Poza nimi nie mam innych 3c590
i dlatego pytam innych uzytkownikow. Jesli jest
to "line driver" to nawet pracujac na zwarciu
nie powinien sie tak przegrzewac bo wiekszosc
"line driver'ow" do koncentryka na zabezpieczenia
przeciwprzeciazeniowe i przeciwzwarciowe.
Bede ten serwer jeszcze raz rozbieral bo ma
uszkodzonego floppy to spisze nazwe tego
scalaka ...
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive