Re: 3dfx - pomozcie

Autor: Domagalski (szalik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 16:30:21 MET

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomoœci: <3518ca18.1978783_at_news.lublin.pl>...

>Wywal drajwery od Monstera i zainstaluj oryginalne 3Dfx'owe w wersji
>2.15
>
>BTW Maly szczegol - po instalacji directX5pl zainstaluj te drajwery
>jeszcze raz, chyba, ze dX5 masz w wersji "core" ;)

A skad mam wziasc oryginalene drajwery do 3dfx ? bo mam tylko te od
Monstera na CD od tej karty . A oco Ci chodzi z tymi directX5 ? instaluje
normalnie , raz, a co mam dwa razy zainstalowac ? bo juz instalowalem
na nowo cala grafike (drajwery od mojej ATI, od Monstera, i directxy)
Bo 3dfx to win95 wykrywa sam i instalauje cos, a ja potem tylko instaluje
drajwery do monstera z plytki.

Szalik
szalik_at_kki.net.pl