Monitor- please!

Autor: Mirek Pawelec (majrek_at_ic.com.pl)
Data: Sun 22 Mar 1998 - 12:36:01 MET

Mam prosbe- chce kupic monitor 15", pytanie brzmi- jaki!
Oferta jest spora z zalezy mi na dobrej rozdzielczosci. Czy warto
kupowac CTX Futura, roznica w cenie miedzy nim a innymi 15-tkami, tymi
tanszymi to ok.300-400 zl. Czy jest to jakosc warta tych paru stow? Poza
tym czy ktos moze mi poradzic czy
Panasonic 15" color LR/NI PnP digital 0,27p 120 MHz OSD za cene 1050 to
dobry pomysl?
Ewentualnie w podobnym przedziale cenowym co moge dostac lepszego?
Sebastian Soroka
sebach_at_usa.net
sebach_at_hotmail.com

DZieki!